Annemin Pancar Salatası

18 Ocak 2010 Pazartesi



Görüntüsü lezzeti kadar muhteşem ; meze olarak da kullanılabilecek bu salata tarifi annemden : )

Malzemeler ;

3-4 adet pancar


1 kase yoğurt

Yarım demet dereotu

3-4 diş sarımsak ve tuz

Hazırlanışı ;

Pancarları soyup haşlıyoruz.

(ben 4 e bölüp haşladım.daha çabuk yumuşuyor)


Yumuşayınca rendeliyoruz.

Dereotlarını ince ince kıyıp sarımsakları eziyoruz.

Tüm malzemeyi yoğurtla karıştırıp servise hazır hale getiriyoruz.






Şimdi alttaki resim ne alaka diyebilirsiniz.Ama likör kadehlerindeki sıvının haşladığım pancardan artan su olduğunu söylesem...Rengi o kadar güzeldi ki resmetmeden duramadım.Bununla kalmayıp bu suyu saklamaya karar verdim.Çünkü bununla labne penirini karıştırıp kanapeler için pembe bir peynir elde etmeyi düşünüyorum.Hazırladığımda resmini paylaşacağım.




Şimdilik Hoşçakalın : )

0 yorum:

Yorum Gönder

MERBO' NUN MUTFAĞI Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino