MİNİŞ'İN 22. DOĞUMGÜNÜ PASTASI

9 Şubat 2010 Salı


Yarın evimizin Miniş i olan kızkardeşim Mine nin doğumgünü...Ancak arkadaşlarıyla haftasonu program yaptıkları için geçen cumartesi kutlama yaptılar.Aslında 2 katlı olarak düşündğüm pasta ,kişi sayısı azalınca tek kata indi, benim katlı pasta hevesim başka kalabalık bir partiye kadar ertelendi: ) Ama partiye katılanlanların ortak görüşü bu şekilde de pastamızın güzel ve lezzetli olduğuymuş .Bu beni çok mutlu etti.Beni tek üzen fotoğraf çekimi akşam saatlerine kaldığı ve biraz acele olduğu için çok güzel kareler oluşturamamak.İçlerinden en iyilerini seçmeye çalıştım.



Bu pastayı kakaolu pandispanya,çikolatalı krema,böğürtlen ve damla çikolatadan hazırladım.



Mine'nin isteği üzerine ilk defa telle pasta üstüne süs uyguladım.Yolda ve beklerken bozulmaması için yanlarına yine şeker hamurundan toplarla destek yaptım.


Burada da güzel Minişimiz pastasıyla.Nice yaşlara canım kardeşim : )

0 yorum:

Yorum Gönder

MERBO' NUN MUTFAĞI Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino