Mickey Mouse'lu 3. Yaş Doğumgünü Kutlamamız !!!

19 Aralık 2010 Pazar


Merhaba ;
Az söz, çok fotoğraflı bir yazıyla dönüş yapmak istedim.Oğlumun 3. yaşını dün akşam evimizde kutladık.Pastasını yine ben yaptım.Bu sefer, şeker kağıdı üzerine bastırdığımız resmin olduğu sade bir pastamız oldu.İçeriği sade pandispanya ,vanilyalı krema ve çilekten oluştu.


Masamızda ise ;
- Tavuklu mısırlı salata
- Patetesli yufka böreği (annemden)
- Zeytinyağlı yaprak sarması ve içli köfte (kayınvaldemden)
- Kıymalı mayalı poğaça ( Arzu cuğumdan )
- Kereviz salatası
- Minik sigara böreği
- Patetes kroket
- Üzeri haydarili salatalıklar (Hünerli bayanlar sitesinden : )
- Peynir,sarımsak,kekik,pulbiber az zeytinyağıyla karıştırılarak hazırlanmış baharatlı peynir ezmesi sürülmüş baget ekmek dilimleri (arada tarifi de vermiş oldum : )
-Hazır patlıcan salatası

>



















Ayrıca küçük bir tatlı büfesi hazırladım.Burada da :

- Çubuklara takılmış marshmalov ve çilekler
- Üzeri kremşanti ve şekerlerle süslenmiş kakaolu muffinler
- Çilekli milföy kalpler (lezzet dergisi sihirli tatlar ekinden )

Muffinlerin ve pasta üzerindeki görselin hazırlanmasında Canım Eşim ve Simay Hanım çok yardımcı oldular.Buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum.







Telaşlı ve mutlu bir günü böyle geçirmiş olduk.

OĞLUŞUM 3. YAŞINKUTLU OLSUN
SEVGİMLE ANNEN

0 yorum:

Yorum Gönder

MERBO' NUN MUTFAĞI Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino